Marlen Trude Mona Leif Terese

Vi er bare noen tastetrykk unna

Få ting er mer irriterende enn å bli stående i stampe fordi det er en liten hump i veien. Da er det greit å vite at du får tak i oss på mange måter. Har du et spørsmål som er sensitivt og som for eksempel omhandler lån eller personopplysninger, tilrår vi at du bruker meldingstjenesten i nettbanken eller mobilbanken. Dette er enkelt og trygt og du kan også laste opp vedlegg. Vi svarer så raskt vi kan.

I nettbanken: Logg på nettbanken på vanlig måte. Velg "Kontakt oss". 

I mobilbanken/mobilappen; Logg på som vanlig. Du finner meldingsfunksjonen ved å klikke på varslingssymbolet (bjelle) - gå til "Meldinger".

Har du andre, kanskje litt mindre spørsmål, får du rask og god hjelp i innboksen på vår facebookside. Og selvsagt kan du også ringe oss på 51 67 67 00 eller sende e-post til kundeservice@sandnes-sparebank.no. Det er bare å ta kontakt - vi er herfor deg!

Hjelp til å komme i gang

Større fleksibilitet med kredittkort

Ønsker du større økonomisk fleksibilitet? Med vårt MasterCard handler du trygt og gebyrfritt på nett og i utlandet.

Huskeliste ved bankbytte

Vi har satt sammen en oversikt over det du bør huske på når du bytte bank til oss.

Skal vi treffes?

Vi er fleksible og avtaler gjerne et møte når det passer deg best. Også utenom de ordinære åpningstidene.

Åpningstider, adresser og telefonnumre