Superlokalbank med engasjerte folk!

Superlokalbank med engasjerte folk!

Trine Stangeland vil at folk skal oppleve Sandnes Sparebank som noe mer enn kontonummeret og kortet sitt. Å være superlokalbank betyr å være tilstede – der kunden er, når kunden vil.

– Vi er til stede og har personlig engasjement. Vi ønsker å være så tett på kunden som han eller hun selv ønsker. Vi tar vårt samfunnsansvar på alvor og er hjertelig til stede for folk i lokalmiljøet på veldig mange arenaer, sier administrerende direktør Trine Stangeland.

Til daglig har folk flest banken i lommen sin, men 1 av 2 kan tenke seg en uforpliktende rådgivningssamtale med banken sin, viser en ny bankundersøkelse fra Kantar.

– Ja, dette stemmer godt med det bildet vi har av måten våre kunder bruker banken på. De fleste er sjelden innom fysisk – og er fornøyde med å kunne ordne alt i de digitale flatene. Men så ser vi også at når det er større ting som skal avklares, foretrekker kundene en prat ansikt til ansikt, sier hun.

Er en registrert som kunde og legitimert med pass, kan en fint signere boliglån uten fysisk oppmøte. De fleste ønsker likevel å komme innom da.

– Å kjøpe bolig er en stor ting og noe vi vanligvis ikke gjør så mange ganger i livet. Dessuten passer det ofte godt å slå det sammen med en prat rundt sparing og forsikring. Våre gode rådgivere har lang erfaring i å gi gode råd for hva som er smarte valg for akkurat deg. Denne rådgivningen er verdifull og helt gratis.

De fleste Kundene i Sandnes Sparebank er selvhjulpne via mobilbanken, nettbanken og vipps.

– Og når de lurer på noe, kan de sende melding i mobilbanken/nettbanken sende melding via vår facebookside, sende e-post eller ringe oss. Folk skal få kontakte oss slik det passer dem best. Flere og flere kontakter oss gjennom vår facebookside, og vi kan hjelpe med veldig mye der. Og uansett får de raskt svar på forespørselen og om de må bruke en annen kanal for akkurat deres spørsmål – eller de kan bli kontaktet neste dag. Vi prøver å være fleksible og får tilbakemeldinger på at vi er raskt på ballen, sier Trine og legger til:

– Vi i Sandnes Sparebank er der du er, rett og slett!

Ta en lønnsom prat med oss!

Ingunn, Jon og resten av den gule gjengen har lang erfaring og er gode på å sette seg inn i hva som er smart og bra for den enkelte. En uforpliktende samtale kan fort bli lønnsom på lengre sikt!