Terese leder kundeservice

Kundeservice – det er vi gode på!

  • Du må ha timeavtale - gjelder alle gjøremål i banken
  • Vi utvider åpningstiden slik at du får kontakt med oss raskere
  • Timebestilling

    I Sandnes Sparebank er vi svært opptatt av at våre kunder skal få rask og god hjelp. Derfor har vi bestemt oss for å videreføre timebestilling for alle gjøremål inne i banken. Dette gir mindre ventetid for deg og vi kan forberede oss når dette trengs. Vi har mange kunder og vi ser at timebestilling fungerer bedre for begge parter. Når hver enkelt kunde har en avtale på forhånd – slik en har hos tannlegen eller bilverkstedet – blir det mindre kjedelig venting og mer effektivt for deg!

    Personlig rådgivning

    Våre finansielle rådgivere har kompetansen til å gjennomgå akkurat din økonomiske situasjon. Gode spareråd kan utgjøre stor forskjell, og riktig forsikring kan gi deg mindre å tenke på – for å nevne noe. Hvis du ønsker en gjennomgang, eller du har noe du lurer på, ta kontakt!

    Du kan gjøre avtaler på telefon 51 67 67 00, kundeservice@sandnes-sparebank.no eller i innboksen på vår facebookside.

    Kontakt oss!

    Telefon og e-post

    Du treffer oss på telefon 51676700 alle hverdager Fra 21. september utvider vi åpningstiden for vår egen kundeservice til 08.00-20.00. I helgene kan du få svar på enkle spørsmål knyttet til nett-/mobilbank, kredittkort med mer hos Eikas kundeservice på telefon 91503850.

    Vår e-post: kundeservice@sandnes-sparebank.no

     

    Bankfilialene

    Sandnes, Rådhusgata 3: Åpent mellom 10 og 15.30 (Kun timeavtaler)

    Stavanger, Kongsgata 10: Åpent mellom 10 og 15.00 (Kun timeavtaler)

     

    Facebook

    Vi svarer raskt dersom du sender oss en melding i innboksen på vår facebookside! Kanskje klarer vi å svare på spørsmålet ditt med en gang, eller vi hjelper deg videre. Ta kontakt – vi er her for deg, og svarer både seint og tidlig!